İnzibati işlər üzrə köməkçi vəzifəsi üçün elan

Azərbaycanda qeyri-hökumət təşkilatı kimi qeydiyyatdan keçmiş Avrasiya Əməkdaşlıq Fondu (AƏF) Azərbaycanda qrantların idarə olunması və proqramlarının idarə olunması sahəsində tanınmış liderdir. Onun missiyası insanları sosial ədalət və iqtisadi rifah üçün dəyişiklikləri  proqramlarla həyata keçirmək, onların icmalarını və öz həyatlarını yaxşılaşdırmağa kömək etməkdir. Azərbaycanda yerli olaraq qeydiyyatdan keçmiş ofis kimi, AƏF keçmiş sovet ölkələrində yaranmış vətəndaş cəmiyyətinə çatdırmaq üçün 1992-ci ildə yaradılan qeyri-kommersiya təşkilatı olan Avrasiya Fondunun (AF) köklü təşkilatıdır.

Qafqaz Tədqiqat Resurs Mərkəzi Cənubi Qafqazda sosial və iqtisadi tədqiqatların aparılması, təhlilinə və Azərbaycanda tədqiqat ictimaiyyətinə dəstək verən AƏF-in proqramıdır.

İnzibati işlər üzrə köməkçi  maliyyə menecerinin nəzarəti altında standart kargüzar fəaliyyətlər daxil olmaqla xüsusi inzibati və bəzi maliyyə vəzifələrini yerinə yetirəcəkdir.

Vəzifələri və öhdəlikləri:

  • Ofis avadanlığının və stasionarın saxlanılmasına, habelə zəruri hallarda ofis ləvazimatların sifarişinə və satın alınmasına nəzarət etmək;
    • Ofis avadanlığının düzgün saxlanmasını təşkil etmək;
    • Xarici mütəxəssislər və işçilər üçün evlər, vizalar, biletlər təşkil etmək;
    • Standart satınalma tələblərinə uyğun olaraq tender təkliflərini əldə etmək və qiymətləndirmək;
    • Ofis avadanlığının və qurğularının tez-tez lazımi xidmətləri üçün podratçıların data bazasını saxlamaq;
    • Təchizatçılar / xidmət təminatçıları ilə xidmət müqavilələrinin vaxtında və düzgün şəkildə yenilənməsi və dəyişdirilməsinə kömək etmək;
    • Qısa müddətli podratçıları əlaqəli faylları işə salmaq və saxlamağı əlaqələndirmək;
    • Nəqliyyat, yerləşmə və lazım olan hər hansı texniki dəstəyin təşkili ilə keçiriləcək konfrans, seminarlar, təlimlər və görüşlərin logistikasını təşkil etmək;
    • Ofis kassiri kimi xidmət etmək və maliyyət əməliyyatlarını yoxlamaq;
    • Vəzifəli tapşırıqlarla əlaqədar müvafiq inzibati və maliyyə nəzarəti aparmaq və aylıq maliyyə hesabatlarının hazırlanmasında kömək etmək;
    • Daxili və xarici sənədləri ingilis və azərbaycan dillərindən tərcümə etməyə kömək etmək;
    • Nəzarətçi tərəfindən təyin edilə bilən digər vəzifələri yerinə yetirmək.

 

Müvafiq təcrübə və tələblər:

  • Bakalavr dərəcəsi;
  • İnzibati işlər üzrə yaxud maliyyə köməkçisi kimi ən azı üç il peşəkar təcrübə;
  • MS Office (MS Excel, MS Word, və s.) haqqında yaxşı bilik bacarığı;
  • İngilis və Azərbaycan dilində əla yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
  • Əla vaxt idarəçiliyi bacarığı, çox istiqamətli vəzifə qabiliyyəti və işi prioritetləşdirmək.

 

Maraqlanan namizədlər info@epfound.az  ünvanına  CV/rezyumelərini 19 oktyabr, saat 00:00a qədər göndərə bilərlər. Xahiş olunur mövzu xəttində vakansiyanı göstərin. Yalnız qısa siyahı üçün seçilən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq. AƏF / QTRM, vakansiya elanını son tarixdən qabaq doldurmaq hüququna malikdir.

000